Waarom Softwarehuis?
01.
Softwarehuis is ontstaan uit de samenwerking tussen Jan (IT’er, Graficus), Sien (Boekhouder) en Jonas (Industrieel Ingenieur Master) die sedert enkele jaren aan een sterk facturatieprogramma werken. In 2021 krijgt deze samenwerking een officiële vorm onder de naam Softwarehuis.
02.
Eind 2020 kwam het facturatieprogramma CloudInvoice in zijn definitieve releaseversie op de markt. Meteen was er al volop interesse, mede door zijn ongelimiteerde uitbreidingsmogelijkheden. In 2022 kwam de naamsverandering naar het hippe YIPLA.
03.
Het product evolueert steeds verder, we benaderen meer en meer een ERP-pakket.
Nu al is het mogelijk om projecten aan te maken, stock bij te houden, koppelen aan een webshop...
04.
Samen met de klant stellen we een URS-document op met al zijn zaken die hij (extra) nodig heeft (URS - User Requirement Specification), daarna werken we een SRS (Software Requirements Specification) uit, waarin we uitleggen wat we gaan maken. Bij akoord, gaan we aan de slag.
05.
Er wordt uitvoerig getest en voor de oplevering krijgt de klant een opleiding.